Prejsť do eshopu Tipy na darček
Super ceny produktov Shimano
Podeľte sa o svoje rybárske zážitky.
Mivardi novinky 2017
.
Mivardi top ceny Shimano top ceny Starbaits top ceny Fox top ceny práve sme naskladnili Aktuálny výpredaj tipy na darček akcia 1+1 zadarmo nové v eShope udice s navijakom zadarmo chovateľské potreby
panozábery predajne rybárskych a chovateľských potrieb v Trnave na Trstínskej

FAQ - často kladené otázky

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať na čísle +421 915 648 588 alebo mailom na info@rybarskepotrebyryba.sk.

  • otázky o eShope, registrácii a doručovaní

  • Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

    Nie. Môžete však prísť o výhody pre registrovaných zákazníkov (zľavy, bonusy...), preto odporúčame registrovať.

  • Ako zistím stav svojej objednávky?

    Po prihlásení nájdete v menu zákazníka voľbu Moje objednávky, kde je aktuálny stav všetkych Vašich položiek k náhľadu. V príprade, že tovar už vyzdvihla kuriérska spoločnosť, v detaile objednávky je možnosť náhladu aktuálneho stavu zásielky.

  • Ako rýchlo mi bude tovar doručený?

    Tovar zasielame expresne kuriérskou spoločnosťou. Ak je tovar skladom a Vy pošlete objednávku počas pracovného dňa do 12-tej hodiny, tovar v rovnaký deň odošleme a kuriér Vám ho doručí nasledujúci pracovný deň. Ak objednávku pošlete až popoludní alebo počas víkendu, tovar odošleme nasledujúci pracovný deň. Pri tovare, ktorý máme skladom, je vždy informácia o možnom termíne doručenia. Ak máme tovar na externom sklade (položky označené ikonou Termín dodania?), dodacia doba závisí od možností dodávateľa. Preto odporúčame možnosť upresnenia možnej dodacej doby práve cez ikonu Termín dodania.

  • Ako zistím, že máte tovar na sklade?

    Väčšina sortimentu v ponuke eshopu je skladom priamo v našej predajni. Takýto tovar je označený ikonou Na sklade a je možné Vám ho okamžite expedovať. Dodanie tovaru z externého skladu trvá 3 a viac pracovných dní, preto pri týchto položkách odporúčame možnosť informovať o dodacej lehote cez ikonu Termín dodania.

  • Príde mi objednávka do vianoc?

    Ak je objednaný tovar v eshope označený ako Na sklade, garantujeme jeho doručenie pred vianočnými sviatkami, ak odošlete objednávku najneskôr do 21.12.2016 12:00. Pri objednávkach prijatých po tomto termíne nevieme 100% zaručiť predvianočné dodanie z dôvodu extrémnej vyťaženosti kuriérskych spoločností.

  • Zabudli alebo stratili ste prihlasovacie heslo?

    Stačí ak klikete sem a Vaše heslo Vám pošleme na e-mail, ktorý ste uviedli pri registrácii.

  • otázky o aukciách

  • Ako sa môžem zúčastniť aukcie?

    Stačí sa prihlásiť a budete môcť odosielať svoje ponuky. V zozname aukcií pri produkte, ktorý Vás oslovil, kliknete na tlačítko Prihodiť a v následnom okne draženia konkrétneho produktu môžete odoslať svoju ponuku t.j. prihodenie.

  • Je cena, za ktorú je produkt vydražený, konečná alebo sa k nej ešte pripočíta poplatok za doručenie?

    Cena je konečná a pri preberaní tovaru nebudete platiť nič naviac.

  • Ak sa zúčastním aukcie, môžem svoju ponuku zrušiť?

    Nejedná sa o hračku. Prihodenie ceny je záväzné, čo znamená, že ak sa aukcie zúčastníte odoslaním ponuky, ktorá bude po uplynutí aukčnej doby tou najvyššou, vydražený tovar Vám odošleme na dobierku.